Medewerker Aankoop & Logistiek

Functie

Als medewerker aankoop en logistiek vorm je een belangrijke schakel in de logistieke processen binnen az Employer en zorg je voor de nodige administratieve ondersteuning in het aankoopbeleid.

Je staat in voor het beheer van voorraden en distributie, zodat alle diensten op ieder moment over de nodige goederen beschikken. Je plaatst besingen, ontvangt alle inkomende leveringen en bent verantwoordelijk voor de administratieve verwerking. Je vult voorraden aan en samen met je collega’s ben je het aanspreekpunt en gezicht van de dienst. Ook vorm je de brug tussen az Employer en de leveranciers betreffende de lopende besingen, nieuwe materialen en eventuele afwijkingen.

Heb je oog voor detail, ben je een echte teamspeler en verkies je een afwisselende job met een mix van administratieve en logistieke taken, dan ben jij de geknipte persoon voor het team!

Jouw profiel

-Je bent in het bezit van een diploma secundair onderwijs. Ervaring of affiniteit met logistieke en administratieve processen is een meerwaarde.

-Een opleiding magazijnbeheer is een pluspunt

-Je houdt van orde en netheid en werkt nauwgezet

-Je bent communicatief sterk

-Je kan zowel zelfstandig als in team werken (van enthousiaste collega’s)

-Je kan vlot weg met de computer en informaticatoepassingen (word, excel …). Ervaring met SAP is een pluspunt

Prijzen en leveringstermijnen van producten onderhandelen met de leveranciers De leveranciers en producten evalueren (audits, tevredenheidsenquêtes, staalname, ...) en verbeteringen voorsen Aanbestedingen of lastenboeken voor leveranciers of dienstverleners opsen De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...) Aanbod

Contract van onbepaalde duur

Indiensttreding in overleg

Je werkt dagen per week, van maandag tot vrijdag, met glijdende uren

Voltijdse tewerksing u/u

Extra hospitalisatieverzekering na maanden in dienst, maaltijdcheques na maanden in dienst, verlofdagen en wetjke feestdagen, een inscholingstraject op maat & diverse opleidingsmogelijkheden, voordelenplatform met kortingen bij diverse partners, voordelig personeelstarief in het restaurant + meeneemmaaltijden, fiets- en kilometervergoeding, gratis parking, leuke attenties/events/welzijnsactiviteiten …

Aangename werksfeer in een klein, regionaal ziekenhuis met familiaal karakter

Solliciteren

Isabel Coysman


 


Medewerker Aankoop & Logistiek
2024-05-05 - 2024-06-10

Aanwerving Organisatie: via Global Recruitment
Contract: Permanent
Industrie:
Gemiddeld loon: 2000
Valuta: EUR
Address place: VEURNE
Ieperse Steenweg 100
Land: België
Postal Code: 8630
Web: www.globalrecruitment.info
Telefoon: +32 493 78 60 54

 

Rapporteer deze vacature

 

Share